Wednesday, February 17

Cinta = Kahwin

huahua..

dulu bujang, sibuk asik dengar sana sini pasal CINTA. ehehe.. macam2 la org duk cite, sana sini sama aje.
duk pikir2 bila dah jadi suami nih, CINTA tuh lebih dalam maksud dia. lagi betambah2. x macam dulu. tapi, dalam masa bujang2 dulu, rasa cinta nih seragam aje, rasa nak buat itu ini, contohnya

1.pandangan sentiasa tembus
2. hp x lepas dari tangan
3. mak abah duk lupa selalu
4. ingat kat dia mcm dalam napas
5. selalu sebut i lov u

bila dah nikah, maksudnya jadi luas

1. tak perlu pandang, sentiasa ada dalam mata
2. x perlu hp, isyarat hati sentiasa betul
3. bukan setakat mak abah, adik2, kawan2, time nihla kita duk rindu (mana taknya asik bekepit dengan bini)
4. ingat dia betambah2, semua kalo boleh bejemaah aja
5. tak perlu sebut, dia tau kita sayang dia..

haaa.. kawan2, kot nak bercinta, pikirlah untuk jauh ke depan, jangan bercinta suka2, tapi tak terpikir nak naik ke pelamin.. bernikahlah.. korg akan tau, cinta krg pada makhluk lain jika ianya HALAL!

nota kaki bengkak : sapa yg ada cita2 nk kawen tu cepat2 la noh.. jgn lupa pggl aku amk gmbq ampa.. pakej murah ja.. hahahaha...

wassalam..

0 Comments:

Post a Comment



HuJuNG PeRMaTaNG | Template by - Abdul Munir - 2008