Photobucket

Tuesday, November 18

FUTSAL-SUKEM (UKM)

SUKAN UNIVERSITI KEBANGSAAN MALAYSIA

terubat gak kecewa bila team bola kalah teruk..akhirnya team futsal kolej dato' onn jadi juara futsal universiti..

game wt aku byk rileks..dalam satu game tu aku dapat pegang bola skali ja..tak byk dpt bola..coz teamate aku mmg power..depa punya control ball mmg santek la..ni lah team yang dianggap paling power kt ukm ni..


juara futsal SUKEM..kolej dato' onn




bergambar sebelum perlawanan akhir..dato' onn vs pendeta za'ba..

tapi time karnival sukan ukm bru ni(15-16 nov)..aku xmen ngn team ni..aku men ngn team aku sndiri..team dato' onn (malwee) ni kalah kt semi final..kalah pada team yang aku kalah 2 gk la.. sni tahun akhir untuk team ni..sesi 2009/2010 diorang ni dah xdk.. jd bleh dikatakan ni la kenangan terindah buat team futsal dato' onn..kepada junior kekalkan la status dato' onn sbg juara futsal ukm (SUKEM)..

0 Comments:

Post a Comment



HuJuNG PeRMaTaNG | Template by - Abdul Munir - 2008