Photobucket

Monday, November 17

Erm,..brapa hari bulan aaaa...haaa! 15 dan 16 Nov 2008..aku msk pertandingan futsal karnival sukan UKM..mn la tau kot la ada tuah boleh mng juara..winner dapat RM 1000..2nd RM 500.. 3rd n 4th dapat RM 250..berbaloi gk tu..yuran baru RM 80..


Karnival ni sbnrnya dibuka untuk seluruh bandar baru bangi..tp yang mai dari shah alam pn ada.. x sngka gk smbutan smpai mcm tu skali..perlawanan ni diadakan secara berkumpulan..suma ada 43 team..jd ada lapan kump..1 kump ada 5 team g2 la..ada la yg lbih smpai 6..nk bg cukup gk..team aku dok kump B..nama team aku HURIX'S FC..sapa yang letak aku x tau la..sedap gk la dengar..cm power la kononnya..hahaha..yg sbnrnya HURIX's 2 nm tin biskut..apa la..nm kump pn tin biskut...hahahha..wt malu ja..nsb baik org tak brapa nk tau sgt..klu x kna perli ja...


masa pringkat kump team aku mng suma semua perlawanan..hebat tu!!! yang paling best time game last dlm kump...smpai nk gaduh..besa la kn..darah panglima suma...tp suma ok..game last tu kami cuma mng 1-0 ja..alhamdulillah...dpt jd juara kump...


esok nya plak..16hb..kami masuk la peringkat suku akhir...lawan ngn team ROYALE..team ni mmg power la aku nk nk hbq kt ampa..control ball dia mmg cantik..sup..sap..sup..sap..!!! sampai pening kepala aku...x larat nk tepis...akhirnya bolos gk...dia pnya penerajang mmg kuat la..sakit tngan aku..mau nk bengkak pn ada ni..dah la siku n lutut ni luka hbs..sakit oi...!!! 1st half kami kena 2-0..x pa la kn..rs nk marah pn ada kt geng aku yg len..depa x jga elok..2nd half kami smpat balas 1 biji ja..n then masa pn habis..keputusan HURIX"S tewas 2-1...huhuhu..KALAH!!! kecundang di quarter final.. and team ROYALE tu jd juara slps mengalah kan dua lg wakil dari UKM..MALWEE FC (semi final) n BDK GANU FC (final) dgn jaringan yang sama..2-1..


apapun..cuba lagi..ni dh masuk kali kedua aku kalah kt suku akhir.. GANBATTE NIZAR.. cuba lagi selagi boleh men..lepas ni kita beli guard lutut n siku..x la teruk sgt nak "flying" selamatkan bola..heeee.. jadi,..trima kasih pada mereka yang datang memberi sokongan kepada HURIX"S FC..

HURIX'S FC TEAM MEMBER
>KUDDUS
>POK WE AKMAL
>JAT
>PIDOS KAJAI
>ZANI
>DUAN
>PAK SU



0 Comments:

Post a Comment



HuJuNG PeRMaTaNG | Template by - Abdul Munir - 2008