Photobucket

Monday, November 17

kawen lagi!!! yang ni sepupu aku lak..muda-muda lagi da kawen..syoqnya la noh..hahaha..aku pn nk kawen gk la..tp ngn sapa la noh..heee..?????




majlis berlansung pada ogos 2007..di kediaman Abdul Hamid Zakaria, no23/22 Taman Gurun Jaya, Kedah..ni la knuri 1st keluarga sblh ayah sibu sebapa..knuri ni aku blik sat ja..knuri ari ahd..jd mlm knuri 2 aku dh blik mai UKM..ok la kan..bleh gk mkn nasi mnyak sepupu aku..hahaha..ni knuri yang pertama kt umah pak teh Mid aku (Abdul Hamid)..sbnr nya abg dia ni pn x kawen lg tau..kira adik kawen dulu la..abg rilek lu noh..heee..kna perli truk gk la abg dia masa ari knuri tu..hahaha..sabaq ja la noh..

depa ni dah dpt ank dah..anak pompuan x silap aku la..x brapa nk ingat sgt la..comey.. ahaa.. lps pada knuri ni ada lagi satu..sepupu aku gk..yang ni plak pompuan..Nurul Nadia Hazizan..

best oo knuri adik-beradik ni..ramai bleh jmpa..pak menakan,mak menakan, sepupu, kira nya suma ada la..yang dok jauh2 suma balik mai bila time knuri..tdoq plak merata..ikut suka ja..tang mana ada ruang kosong tang tu la tmpt tdq..smpai ada yg tdoq kt dapur pn ada..hahahha.. n then bila tme nk mndi pagi mula la berebut..kdng2 tu ada gk yg x mndi..hahahaha..sapa la tu noh.. heee..

apapun,..depa dua ni dah nk dpt ank yg kedua kot..x silap aku la..dok dgq2 g2 la.. semoga dimurahkan rezeki oleh Allah..

0 Comments:

Post a Comment



HuJuNG PeRMaTaNG | Template by - Abdul Munir - 2008